Pentru a intelege cum se face o optimizare SEO trebuie mai intai sa cunoasteti foarte bine ce face un motor de cautare si cat de important este el pentru website-uri. Motoarele de cautare afiseaza continuturi cat mai apropiate de cautarile efectuate si ierarhizeaza paginile si link-urile in functie de referintele pe care utilizatorii vor sa le gaseasca. De obicei, motoarele de cautare afiseaza rezultatele in functie de tipul continutului, tema, text de pe Home Page, ce fel sunt titlurile si daca corespund criteriilor oferite ca input.
Apoi conteaza mult performanta, cum se misca site-ul, timpii de download si upload, autoritatea, adica daca exista backlinking de calitate, daca sunt citari ale site-ului, dar si experienta utilizatorului, cat de bine se poate descurca un user care acceseaza pentru prima data website-ul, ce fel e bounce rate-ul. Ca sa ajungeti insa la performanta de a fi cat mai sus in rezultatele afisate de motoarele de cautare trebuie sa lucrati mult la optimizare – cateva exemple de tactici foarte utile pentru a incepe optimizarea sunt prezentate si pe http://dexterseo.ro/optimizare-seo-8-tactici-esentiale-pentru-un-website-nou -, dar, in acelasi timp, sa evitati si anumite lucruri pe care motorul de cautare nu le agreaza. In primul rand, promovarea si optimizarea trebuie sa fie naturala, sa nu se faca fortat. Cuvintele cheie trebuie dozate astfel incat sa fie sub 1% din totalul paginii afisate, nu trebuie aglomerate articolele cu cuvinte cheie, link-urile nu trebuie cumparate pentru backlinking in masa, iar navigarea trebuie sa fie gandita pentru ca orice utilizator sa se descurce rapid si sa ajunga imediat la informatia care ii este neceara.
Prea multe ferestre pop-up cu reclame si o structura a site-ului foarte incurcata pot sa alunge utilizatorii si sa atraga penalizari din partea Google. Important e si bounce rate-ul, care trebuie cunoscut si nu trebuie obtinut prin promovare automata in directoare de slaba calitate.
Apoi conteaza mult performanta, cum se misca site-ul, timpii de download si upload, autoritatea, adica daca exista backlinking de calitate, daca sunt citari ale site-ului, dar si experienta utilizatorului, cat de bine se poate descurca un user care acceseaza pentru prima data website-ul, ce fel e bounce rate-ul. Ca sa ajungeti insa la performanta de a fi cat mai sus in rezultatele afisate de motoarele de cautare trebuie sa lucrati mult la optimizare – cateva exemple de tactici foarte utile pentru a incepe optimizarea sunt prezentate si pe http://dexterseo.ro/optimizare-seo-8-tactici-esentiale-pentru-un-website-nou -, dar, in acelasi timp, sa evitati si anumite lucruri pe care motorul de cautare nu le agreaza. In primul rand, promovarea si optimizarea trebuie sa fie naturala, sa nu se faca fortat. Cuvintele cheie trebuie dozate astfel incat sa fie sub 1% din totalul paginii afisate, nu trebuie aglomerate articolele cu cuvinte cheie, link-urile nu trebuie cumparate pentru backlinking in masa, iar navigarea trebuie sa fie gandita pentru ca orice utilizator sa se descurce rapid si sa ajunga imediat la informatia care ii este neceara.
Prea multe ferestre pop-up cu reclame si o structura a site-ului foarte incurcata pot sa alunge utilizatorii si sa atraga penalizari din partea Google. Important e si bounce rate-ul, care trebuie cunoscut si nu trebuie obtinut prin promovare automata in directoare de slaba calitate.